
MÜŞTERİLERİMİZ
Müşteri memnuniyeti ve çevreye duyarlılık anlayışıyla hareket eden Arçelik Pazarlama A.Ş., başarısının sırrını “kaliteli ürün, üstün satış gücü ve etkili satış sonrası hizmetleri” şeklinde tanımlamaktadır.
Bugün bulunduğumuz tüm pazarlarda müşterilerimizle ilişkilerimiz satışla birlikte sona ermez; aksine ürünlerimizi satın almalarıyla birlikte başlar ve devam eder. Müşteri memnuniyeti modelimiz, standart hale gelmiş olup işin daha kaynağında müşteriye yönelik olmanın esası olarak “Toplam Kalite İlkemizi” ön plana çıkaran politikamızı şekillendirmektedir.
Arçelik Pazarlama A.Ş. Müşteri Memnuniyeti Politikası
Arçelik Pazarlama A.Ş. olarak, hizmet verdiğimiz tüm markalarımızın müşteri istek ve önerilerinin müşteri profili ayrımı yapılmaksızın her kanaldan (çağrı merkezi, e-posta, www.arcelik.com.tr, www.beko.com.tr, www.grundig.com.tr, www.altus.com.tr, faks, mektup, sosyal medya, bayi) rahatlıkla iletilebildiği, müşterilerimizden iletilen bu istek ve önerilerin, bize ulaştığı ve ilgili birimlere aktarıldığı bilgisinin, kendilerine 24 saat içinde verildiği, tüm sürecin izlenebilir, raporlanabilir, şeffaf ve güvenli tek bir bilgi havuzunda toplandığı, bu kayıtların yasal düzenlemelere uygun, objektif, adil ve gizlilik içinde ele alındığı, değerlendirildiği ve süreçlerin sürekli kontrol edilerek iyileştirildiği, mükemmel müşteri deneyimini yaşatmayı ana ilke olarak kabul etmiş müşteri odaklı bir yaklaşımı benimsemekteyiz.
Arçelik Çağrı Merkezi için tıklayınız.
Beko Çağrı Merkezi için tıklayınız.
Grundig Çağrı Merkezi için tıklayınız.
Altus Çağrı Merkezi için tıklayınız.